Da je pod pokrovom motorja nekaj neobičajnega, priča poleg spremenjenih oblin tudi MTM-jev znak na levi strani zadka. Foto:
Da je pod pokrovom motorja nekaj neobičajnega, priča poleg spremenjenih oblin tudi MTM-jev znak na levi strani zadka. Foto:

Nemški predelovalec avtomobilov MTM, ki je specializiran predvsem za predelovanje avtomobilov iz koncerna VW-ja, je dodobra razdrl in spet sestavil dvolitrski TFSI in 3,2 V6 motorja Audijevega kupeja in jima precej povečal osnovne zmogljivosti.

Z različnimi stopnjami brkljanja po turbinskem polnilniku, gredi, zračnem filterju in izpušnem sistemu lahko predelav željni lastniki TT-ja osnovno moč pri 2.0 motorju s 149 kW (200 KS) povečajo na najmanj 182 kW (245 KS), končna moč pa se ustavi pri 233 kW (313 KS). Predelani šestvaljnik iz sebe namesto 184 kW (250 KS) iztisne do 253 kW.

Za boljšo lego na cesti skrbi vgrajena zapora diferenciala. Foto: MTM
Platišča imajo MTM-jev znak. Foto: MTM
Dvignjen spojler TT-ju pomaga pri višjih hitrostih. Foto: MTM
Štirje srebrni izpuhi ne pustijo ravnodušnega vtisa. Foto: MTM