Vrata po zagotovilih francoskega proizvajalca vozil ponujajo rekordno (1,45 metra) široko bočno odprtino. Za to je zaslužna odstranitev srednjega stebrička, ki je terjala številne prilagoditve, o katerih je spregovoril glavni inženir François-Xavier.
Serijski avtomobili brez srednjih stebričkov redko dosežejo industrijsko proizvodnjo. Poleg tega ni bilo nobenega lahkega dostavnika brez srednjega stebrička vse do prihoda novega Renaultovega kangooja vana, ki so mu namenili t. i. vrati "Sezam, odpri se". Ekipe direkcij za inženiring, oblikovanje in proizvodnjo so morale kombinirati tisoč in eno zamisel, da so obšli niz ovir in na koncu predelali zgradbo vozila in premagali mnogo izzivov, med katerimi je tudi odpornost vrat ob bočnem trku, pojasnjujejo pri Renaultu. Reševanje vseh tehničnih ovir je terjalo celo prilagoditev proizvodnih linij v tovarni.
Številne prilagoditve in spremembe
Vozilo brez srednjega stebrička pomeni spremenjeno zgradbo vozila in novo razporeditev delov, ki so tako ali drugače pritrjeni na srednji stebriček. Na primer, zapirala so preselili na spodnji in zgornji del karoserije, da se vrata lahko zasidrajo na karoserijo, sovoznikov varnostni pas pa so prestavili na drugo stran.
Zato se zapenja z leve proti desni. Največji pomen pa ima devet posebnih okrepitev, ki so dodane vratom za zagotavljanje odpornosti ob bočnem trku.
Prilagoditi so morali tudi tovarno Maubeuge, v kateri kangooje izdelujejo že 25 let. Iznajti je bilo treba nov postopek izdelave. Ko vrata pridejo z linije stiskalnic, imajo še vedno osrednji opornik. Izdelana so z začasnim opornikom, njegova naloga pa je preprečiti zvijanje med prevozom do naslednje proizvodne faze. V karosernici ta opornik odrežejo. Nato šest robotov na tej liniji doda številne okrepitve, ki povečajo odpornost teh vrat. Hkrati tri geometrična orodja z meritvami preverjajo, ali je oblika do milimetra skladna z načrti. Pred lakiranjem v vozilo namestijo posebej za to različico zasnovane tečaje vrat, da drsna vrata držijo na mestu. Na koncu, v montaži, nameščanje nove tesnilne obrobe ponuja prav slikovit prizor, saj tesnilo sega okrog karoserije.
Skupno je za nadomestitev srednjega stebrička dodanih pet kilogramov snovi. Znatno večje je tudi število zvarov. Medtem ko jih je na običajnih vratih približno 60, je na vratih "Sezam, odpri se" nič manj kot 101 zvar.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje