Modela sta odgovor na vprašanje, kakšno smer so si Japonci začrtali za svojo serijo vozil zoom-zoom.
In če je nagare samo oblikovalska študija, je ryuga dobila tudi motor in notranjost. Agresivna oblika ryuge ustvarja privid premikanja tudi takrat, ko športni kupe miruje. Velika kolesa so nameščena na skrajne robove karoserije.
Namesto ogledal kamere
Oblika zadnjih žarometov in barve avtomobila je nastala iz tekoče lave. Tako se barva ryugine površine spreminja od rumene, rdeče do modre. Avtomobil nima ogledal, ima pa zato kamere nameščene v prednjemu delu avtomobila, ki projiicira sliko na zaslon v kokpitu.
V kamere so vgrajeni tudi smerni kazalci. Za dodatno varnost skrbijo kamere, ki nadzirajo zadnji del ceste in mrtve kote ter s tem vozniku olajšajo prehitevanje, menjavo voznih pasov in boljše videnje morebitnih preprek.
Po zaslugi Mazdinih novitet je ryuga precej nižja od modela RX-8, kljub temu pa z lahkoto v njem sedijo štirje potniki hkrati.
Vrata se odpirajo proti nebu in kar kličejo po vstopu v notranjost. Vstop v avtomobil je zaradi tega zelo poenostavljen. Inštrumentalna plošča omogoča visoko raven povezanosti med voznikom in multifunkcijskim zaslonom na dotik brez umikanja pogleda s ceste.
Notranjost krasi kombinacija usnja, aluminija in prozorne plastike, kar skupaj z odprto streho in modrimi lučmi ustvarja poseben občutek.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje