Biti zelen niti ni tako težko, ugotavlja Kermin. Foto:
Biti zelen niti ni tako težko, ugotavlja Kermin. Foto:

Dogodek ni slučajen, saj so reklame postale ena najbolj iskanih stvari na portalih za izmenjavo datotek.

Zmagovalci so bili razglašeni v petih kategorijah. Za najbolj učinkovit celostni oglas, ki se je vrtel onkraj luže za razred luksuznih vozil, je bil razglašen lexus LS460, ki kaže pogovore starejših ljudi o starih dobrih čsaih.

Sicer najbolj učinkovit oglas v luksuznem razredu je realistični trk z Volkswagnovo jetto. Žabec Kermit, ki je tvegal življenje za do okolja neškodljiv prijazni ford ecscape hybrid, je dobil nagrado za najbolj učinkovit oglas v razredu neluksuznih vozil, medtem ko sta najbolj všečno reklamo predstavila Honda in njen nadležni škrat. Tudi toyota yaris je bila nagrajena zaradi oglasa, v katerem stre zlobnega bencinskega pajka.

Spodaj so štirje izmed nagrajenih videov:

Ford escape hybrid

Honda

Volkswagen jetta

Toyota yaris