Kot pri številnih drugih z vrha v tem nabitem razredu C je zdaj tudi cee'd na voljo v bolj športno-rekreativni liniji GT, v ponudbo pa so dodali tudi modni bencinski nizkolitražni turbinski trivaljnik.
Evropski center za okuse evropskih kupcev
Oblikovalski center Kie v Frankfurtu je videti kot Evropa v malem, saj v njem pletejo oblikovalske misli oblikovalci iz najrazličnejših evropskih držav in kulturnih okolij. Tovarna, postavljena v Žilini na Slovaškem, kjer nastajajo venga, cee'd in sportage, pa je ena najsodobnejših v panogi. Delo v tovarni s 530 roboti poteka v treh izmenah pet dni na teden, na istem mestu pa delajo tudi motorje, bencinske in dizelske, kar sicer ni ustaljena praksa.
Kia torej misli in dela evropsko, kar je močno dvignilo njeno prepoznavnost in ugled, zato ni presenečenje, da se je na lestvici Interbrand lani uvrstila na 74. mesto najbolj prepoznavnih znamk na svetu.
Cee'd se s tekmeci za svoj del prodajnih številk bode v natrpanem razredu C, ki je po velikosti drugi največji. V zadnjih letih se je stabiliziral pri dobrih dveh milijonih prodanih vozil na leto in napovedi kažejo, da bo na tej ravni tudi ostal.
Trend poudarjanja športne note
S prenovo cee'da Kia sledi trendu, ki v ta tržni razred vpeljuje vedno več različnih derivatov, praviloma takih s poudarjeno športno noto. Slednje je Kii pisano na pločevino, saj v Hyundai-Kia bratskem korporacijskem smislu prav Kii pripada bolj mladostno-športen pridih. Cee'd je tako na voljo v osnovni različici, v GT line in v GT, ki je najbolj športna.
V Sloveniji se je cee'd do zdaj občutno nad povprečjem prodajal v trivratni različici, a so prav tako lahko zadovolji tudi s prodajo karavanske in petvratne različice.
Novi karoserijski znaki sprememb so najbolj vidni pri liniji GT, ki ima spredaj poudarjen sklop različnih dnevnih luči in meglenk, na boku pa so visoko in kompaktno linijo poudarili s srebrno obrobo oken. Tudi prag je postal širši in bolj športno oblikovan, v zadnjem delu pa izstopa na novo zamišljen zadnji odbijač s poudarjenimi režami in zračnimi smerniki.
Prenova motorne palete
Motorno paleto po novem sestavljata dva dizelska in štirje bencinski motorji, med katerimi izstopa povsem nov turbinsko podprt trivaljnik, ki ga ponujajo v dveh jakostnih kategorijah, in sicer v različici s 74 kW ali 89 kW. 1,6-litrski bencinski motor ima sto kilovatov moči in je na voljo tudi s 6-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. Prodajno najzanimivejši bo zagotovo 1,6-litrski CRDi, po novem pa je lahko opremljen tudi z odlično delujočim dvosklopčnim samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom.
Prostorsko gledano se cee'd v kabini ni spremenil, je pa dobil veliko športno-rekreativnih dodatkov. Kromirana in bolj tehnicistično oblikovana so stikala in merilniki, veliko jih je obrobljenih z osvetljenim robom, osrednji multimedijski vmesnik ima velik na dotik odziven zaslon, na sedežih in oblogah vrat pa poudarjeni šivi okusno zaključijo spoje med različnimi toni tkanine ali usnja.
K najdražjim tekmecem v razredu pa cee'da še bolj kot to približuje veliko bogatejši nabor elektronskih asistenčnih sistemov, med katerimi velja omeniti predvsem senzor za mrtvi kot, sistem za samodejno parkiranje in vzvratno kamero s sistemom za opozarjanje pred trkom. Za popolno sliko manjka le trenutno zelo vroč sistem za samodejno zaviranje v sili.
Cene za prenovljen in tehnično močno posodobljen ter oblikovno športno stiliziran cee'd pri slovenskem uvozniku še oblikujejo, a je že zdaj jasno, da bodo cene novinca, ki pride na naše ceste že konec tega meseca, zagotovo vsaj za malenkost višje, kot so bile pri poslavljajočem se predhodniku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje