Ray EV je izdelan na osnovi serijskega modela z bencinskim motorjem, ki ga prodajajo na korejskem trgu. Foto: Kia
Ray EV je izdelan na osnovi serijskega modela z bencinskim motorjem, ki ga prodajajo na korejskem trgu. Foto: Kia

Model z električnim pogonom, ki ga izdaja oznaka EV, bo za zdaj namenjen le domačemu korejskemu trgu, izdelan pa je na osnovi modela ray CUV z 1,0-litrskim bencinskim motorjem. Elektrificirano različico poganja električni motor z močjo 50 kilovatov in navorom 167 Nm, energijo pa zagotavlja baterija z zmogljivostjo 16,4 kWh.

Ray EV je 187 kilogramov težji kot izvirnik z bencinskim motorjem, kljub temu pa konstruktorji zagotavljajo, da zmore hitrosti do 130 km/h, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 15,9 sekunde. V bateriji naj bi bilo dovolj energije za doseg do 139 kilometrov, polnjenje iz klasične hišne vtičnice 220 V naj bi trajalo šest ur, pri hitrem polnjenju z višjo napetostjo pa zadostuje 25 minut.

Električni avtomobil je opremljen z generatorjem zvoka, ki deluje do hitrosti 20 km/h in s tem opozarja pešce na približevanje tihega vozila. Navigacijski sistem pa voznika obvešča o vseh polnilnih mestih v bližini vozila oziroma ga po potrebi vodi do vira energije.

Glede na omejeno količino 2.500 vozil, ki jih bodo uporabljali uslužbenci vladnih ustanov, bo leto 2012 namenjeno predvsem preizkušanju nove tehnologije. Hkrati pa naj bi v prihodnjem leti v Južni Koreji povečali tudi število polnilnih mest za električna vozila s 500 sedanjih na skupno 3.100.