V letu dni so pri korejskem izdelovalcu predstavili tri prototipe z električnim pogonom. Vengi na elektriko je sledil pop, zdaj pa še naimo.
Naimo po besedah konstruktorjev združuje korejsko umetniško dediščino z visokotehnološkimi inovacijami. Prototip škatlaste oblike meri v dolžino 3.890, širino 1.844 in višino 1.589 milimetrov. Dolga medosna razdalja 2.647 mm in kratka previsa s kolesi na koncih karoserije pa zagotavljata prostornost in veliko udobja za štiri potnike. Naimo nima B stebrička, vrata se odpirajo krilno, deljena pa so tudi prtljažna vrata. Za pogon so predvideli sinhronski električni motor z močjo 80 kilovatov (109 KM), ki naj bi Naimu zagotavljal doseganje hitrosti do 150 km/h. Sklop litij-ionskih polimerskih baterij pa naj bi imel shranjene dovolj energije za 200 kilometrov poti.
Kia je doslej predstavila že dokaj obsežno floto prototipov in testnih vozil, v katerih preizkušajo alternativne pogone - poleg električnih tudi hibridne in z gorivnimi celicami.
Kljub preizkušanju terena s prototipi pa pri korejskem izdelovalcu za zdaj še nimajo jasno določenih morebitnih načrtov za serijsko proizvodnjo vozil z alternativnimi pogoni. Tako vse skupaj za zdaj ostaja pri tehnoloških idejah, med katerimi so tudi drzne, a izvedljive. Naimo ima na primer vgrajen sistem čiščenja vetrobranskega stekla z visokotlačnim zračnim curkom, miniaturne kamere namesto vzvratnih ogledal, prosojno instrumentno ploščo, za kontrast visoki tehnologiji pa poskrbijo okrasni detajli izdelani iz naravnega hrastovega lesa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje