Kitajski proizvajalci avtomobilov MG, Great Wall in Qoros si preboj v Evropo obetajo s športnimi terenci, ki so najhitreje rastoči segment vozil.
Kitajci zaradi sporne kakovosti do zdaj v Evropi niso bili uspešni, a so pri Great Wallu, največjem kitajskem proizvajalcu športnih terencev, prepričani, da bodo z novim modelom, ki ga bodo proizvajali v tovarni v Bolgariji, uspešnejši.
Prodaja vozil kitajskih znamk v Evropi je ostala zanemarljiva, odkar so pri Geely Automobilu leta 2005 na salonu v Frankfurtu napovedali napad na evropski trg. MG Motor, ki je v lasti kitajskega podjetja SAIC, je v Veliki Britaniji, edini državi v Evropi, kjer prodajajo vozila pod znamko MG, lani po podatkih JATO Dynamicsa prodal 2.328 vozil.
Leta 2016 bodo pri MG Motorju v Veliki Britaniji predstavili še kompaktnega športnega terenca GS, kar bo ob limuzini MG6 in kombilimuzini MG3 tretji model v ponudbi. Matthew Cheyne, vodja prodaje in trženja pri MG Motorju, je dejal: “Če imaš v ponudbi tri modele, to olajša prodajo." Cheyne je najavil, da bodo prodajo v letih 2017 in 2018 razširili na dve novi državi, Portugalsko in Ciper.
Za avtomobili se morajo obračati glave
Pri Great Wallu želijo prodajo v Evropi popraviti s športnim terencem H6, ki ga bodo izdelovali v Bolgariji, kjer so tovarno odprli leta 2012. "Osredotočamo se na vozila s pogonom na vsa štiri kolesa," je dejal tiskovni predstavnik podjetja. Pri Great Wallu so leta 2014 v Italiji, Bolgariji, Srbiji, Makedoniji in Romuniji skupaj prodali 518 vozil. V podjetju želijo prodajo vozil razširiti še na Češko, Poljsko in Grčijo.
Pri Qorosu naj bi v Evropi prodajali model športnega terenca qoros 3 city. Na Slovaškem, ki je evropski preizkusni zajček, sicer prodajajo model qoros 3. Pri Borgwardu, nemški znamki, ki jo je oživel kitajski proizvajalec tovornjakov Beiqi Foton, nameravajo prodajo športnega terenca v Evropi začeti prihodnje leto. Vozilo so premierno predstavili na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Analitik pri podjetju PwC Autofacts Christoph Stuermer je prepričan, da Kitajci v Evropi ne bodo uspeli, dokler ne bodo naredili velikih sprememb v dizajnu. “Qoros je sinonim za dolgočasnost," je dejal in dodal, da se v Evropi prodajajo vozila, za katerimi ljudje obračajo glave.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje