Na 63. Caravan Salonu v Düsseldorf, največjemu sejmu za avtodome, prikolice in opremo, je bilo letos več kot 700 razstavljavcev v 16 dvoranah in na prostem. Poleg avtodomov in prikolic je ponudba vključevala avtomobilsko tehniko, komponente in sestavne dele, šotore, mobilne hišice, dodatke in opremo za kampiranje, oblačila in opremo za aktivnosti na prostem, turistične destinacije ter naravne regije, kamping in parkirna mesta.
Kljub inflaciji in kriznemu razpoloženju v Nemčiji trg počitniških prikolic in mobilnih hišic še ni doživel padca. Tej veji avtomobilske industrije gre še vedno precej bolje v časih pred krizo covida-19. Konec julija 2024 je bilo v Nemčiji na novo registriranih 67.681 počitniških vozil (avtodomov in počitniških prikolic), kar je 7,2-odstotno povečanje.
Prodaja še vedno odlična
Prodaja avtodomov se je povečala za 9,8 odstotka, na 52.724 enot, prikolice pa zaznavajo rahel, 1,1-odstotni upad, na 14.957 enot.
"Zamegljeno razpoloženje potrošnikov na začetku sezone ni bilo idealno izhodišče za nemški trg karavaninga. Zaradi tega je približno 68.000 novih registracij v prvih sedmih mesecih toliko boljši rezultat," je za nemške medije povedal generalni direktor združenja Caravanning Industry Association (CIVD), Daniel Onggowinarso.
Tako kot pri osebnih vozilih se tudi na tovrstnih salonih že pojavljajo kitajske blagovne znamke, pišejo nemški mediji. Kitajski avtodomi, ki jih najdemo v Evropi, niso zasnovani na osnovnih vozilih kitajskega izvora, ampak namerno na evropskih modelih. "Carbonic Liner 7.8" iz Deddle RV na primer temelji na vozilu Iveco daily. Deddle RV si po lastnih informacijah želi doseči petodstotni delež na evropskem trgu avtodomov.
Avtodomi pogosto gostujejo tudi v oddaji Avtomobilnost. Vabljeni k ogledu videoreportaž pod člankom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje