Uradni predstavniki družbe Škoda Auto, skupin Volkswagen in Volkswagen China, podjetja Schanghai Volkswagen in lokalne trgovske mreže so predstavili znamko Škoda in s tem v navzočnosti številnih lokalnih pomembnežev in priznanih kitajskih medijev postavili mejnik v zgodovini družbe Škoda Auto na kitajskem trgu.
Na veliki večerni prireditvi so 500 gostom predstavili znamko Škoda in predstavili načrte za prihodnost.
Detlef Wittig, predsednik uprave družbe Škoda Auto, je takole obrazložil širitvene načrte: "Pri nakupu vozila se kitajski kupec dandanes osredinja predvsem na kakovost proizvoda in na servisne storitve, ki sodijo zraven. Škoda poleg tega nudi vznemirljiv dizajn, veliko prostora in domiselne rešitve. Čeprav je boj na lokalnem tržišču zelo trd, sem optimist in pričakujem, da bodo kitajski kupci vzljubili Škodina vozila. Prihodnji razvoj znamke Škoda je tesno povezan s širitvijo na ključna tržišča. Naši montažni obrati v Ukrajini, Bosni in Hercegovini, Indiji in Kazahstanu ter v nadaljevanju na Kitajskem in v Rusiji bodo pomenili dodaten vzpon za proizvodnjo v Češki republiki."
Kitajska je za ameriškim drugo največje tržišče na svetu. Njen ključni potencial predstavljata visoko število prebivalstva in stopnja motorizacije, ki je še zelo nizka. Lani so skupno izdelali 2,81 milijona vozil (leta 2004 pa 2,34 milijona).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje