BYD, ki ima sedež v Šenzenu in kotira na hongkonški borzi, je najpomembnejši proizvajalec električnih vozil na Kitajskem. Foto: EPA
BYD, ki ima sedež v Šenzenu in kotira na hongkonški borzi, je najpomembnejši proizvajalec električnih vozil na Kitajskem. Foto: EPA

BYD se uveljavlja kot glavni proizvajalec električnih vozil v Evropi. V prvem polletju mu je uspelo dobiček zvišati za četrtino, prihodke pa za 16 odstotkov. V prvem polletju letos je ustvaril 1,91 milijarde dolarjev čistega dobička, kar je 24,4 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Prodajo je medletno okrepil za 15,8 odstotka na 42,3 milijarde dolarjev. Rast je posledica nadaljnjega močnega povpraševanja po njegovih električnih avtomobilih doma in v tujini.

BYD Automotive GmbH je v Nemčiji prevzel vodenje prodajnih dejavnosti vozil BYD in delov ter vodenje svojih trgovin v Stuttgartu in Frankfurtu, so sporočili iz BYD in dodali, da je posel še v odobritvi in naj bi se zaključil v zadnjem četrtletju. Ta poteza bo podjetju BYD omogočila, da prevzame večji nadzor nad svojo strategijo v Nemčiji, kjer je lani prodal nekaj več kot 4000 vozil, letos pa je do zdaj prodaja upadla v skladu s padcem povpraševanja po električnih vozilih v celotni industriji.

Hedin, švedska skupina za mobilnost, ki upravlja tudi distribucijo drugih kitajskih avtomobilskih znamk, vključno z XPeng in Hongqi, je s ciljem olajšati vstop kitajskega proizvajalca električnih vozil na evropski trg pred tem upravljala odnose BYD-ja s šestimi trgovci po Nemčiji.

BYD želi povečati prodajo vozil v Evropi tudi z odprtjem tovarn na Madžarskem in v Turčiji.