V Avtomobilnosti smo novega defenderja, oznaka 90 izdaja, da gre za krajšo različico, ki v dolžino meri okoli 4,3 metra (daljša različica 110 okoli 4,8 metra), preizkusili na ulicah Novega mesta.
Za volanom smo se počutili popolnoma sproščeno in udobno, pa čeprav smo po ozkih ulicah upravljali skoraj dve toni in pol težko zver.
Vozniški položaj je zelo prijeten in novi defender se pelje čisto običajno – kot klasični SUV.
Rezervno kolo nikoli v napoto
In tudi če pogled nazaj blokira rezervno kolo na zadku, ima voznik na voljo običajno ogledalo, ki ga s preprostim klikom spremeni v vzvratno kamero. Ta je nameščena na strehi in se tako rezervnemu kolesu preprosto izogne.
Tudi parkiranje ni težava. Že res, da boste morali upoštevati zajetno širino avtomobila, ampak s kamerami na tem vozilu bi lahko recimo pripravili prenos nogometne tekme v živo – tako učinkovito pokrivajo pogled na okolico vozila.
Za vsak dan
Ta avtomobil bo, čeprav gre za klenega terenca, ki lahko brodi v visoki vodi in se pri pogonu zanaša na stalni kolesni pogon, kar pomeni, da ga zunaj asfalta in tam, kjer poti praktično zmanjka, pomagajo poganjati blokade sredinskega in zadnjega diferenciala ter reduktor, zajeten delež svojega življenja preživel v mestu. In v resnici je pri vsakodnevnih vožnjah povsem znosen.
Več o tem zanimivem vozilu, ki velja za ikono terenske vožnje, pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje