Land Rover defender je eden od avtomobilov, ki veljajo za pojem terenskega vozila. Na srečo se ni pomehkužil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Land Rover defender je eden od avtomobilov, ki veljajo za pojem terenskega vozila. Na srečo se ni pomehkužil. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Vprašanje je na mestu, je s to obliko lahko novi defender še zmogljiv?

Stuart Frith, vodja razvoja za novi defender, je za Avtomobilnost povedal: »Zlasti ta avto je moral biti najboljši land rover na terenu in seveda boljši od predhodnika. Začetek je moral imeti prave osnove. Za togo karoserijo smo izbrali okrepljeno aluminijasto samonosno konstrukcijo.«

Zračno vzmetenje konkretno dvigne avto od tal

Kot pojasnjuje je zdaj trikrat močnejši in trikrat bolj tog kot drugi avtomobili s karoserijo na okvirju. Na tej osnovi je najnujnejša oprema z veznimi členi prave dolžine, da dobimo 500-milimetrsko artikulacijo koles v zahtevnejših terenskih razmerah. Z zračnim vzmetenjem lahko dvignemo avto do 290 mm nad površino terena. Če nasedemo, lahko z zračnim vzmetenjem pridobimo še 75 mm višine. »V primerjavi s konkurenco se verjetno najbolj odlikujemo po tovarniški ekipi, ki razvija programsko opremo in umerja vozila,« dodaja Frith.

Izbirati je možno bencinske in dizelske motorje, Angleži pa so šli še korak dlje, saj po novem ponujajo tudi priključnega hibrida in pa zmogljivi bencinski V8 motor. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Izbirati je možno bencinske in dizelske motorje, Angleži pa so šli še korak dlje, saj po novem ponujajo tudi priključnega hibrida in pa zmogljivi bencinski V8 motor. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V Avtomobilnosti smo se s plezanjem po skalovju prepričali, da se avto ni pomehkužil in, da je zmogljiv tudi na terenu. Saj zmore tisto, kar človek še peš težko. Po drugi strani pa je to izjemno udoben avtomobil.

Novi defender je ne glede na pogonski sklop še vedno eden najboljših hribolazcev, če si tega kupec, ki bo zanj odštel od 50 do 150 tisoč evrov, res to tudi želi. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Novi defender je ne glede na pogonski sklop še vedno eden najboljših hribolazcev, če si tega kupec, ki bo zanj odštel od 50 do 150 tisoč evrov, res to tudi želi. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

To je nekaj tistega, kar Angleži izpostavljajo pri novem defenderju. Da je zmogljiv tudi za vsakdanjo rabo.

Pa še nekaj je novega, tudi elektrificirali so ga. Ponuja namreč številne različne možnosti izbire pogonov.

Več v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.