Vprašanje je na mestu, je s to obliko lahko novi defender še zmogljiv?
Stuart Frith, vodja razvoja za novi defender, je za Avtomobilnost povedal: »Zlasti ta avto je moral biti najboljši land rover na terenu in seveda boljši od predhodnika. Začetek je moral imeti prave osnove. Za togo karoserijo smo izbrali okrepljeno aluminijasto samonosno konstrukcijo.«
Zračno vzmetenje konkretno dvigne avto od tal
Kot pojasnjuje je zdaj trikrat močnejši in trikrat bolj tog kot drugi avtomobili s karoserijo na okvirju. Na tej osnovi je najnujnejša oprema z veznimi členi prave dolžine, da dobimo 500-milimetrsko artikulacijo koles v zahtevnejših terenskih razmerah. Z zračnim vzmetenjem lahko dvignemo avto do 290 mm nad površino terena. Če nasedemo, lahko z zračnim vzmetenjem pridobimo še 75 mm višine. »V primerjavi s konkurenco se verjetno najbolj odlikujemo po tovarniški ekipi, ki razvija programsko opremo in umerja vozila,« dodaja Frith.
V Avtomobilnosti smo se s plezanjem po skalovju prepričali, da se avto ni pomehkužil in, da je zmogljiv tudi na terenu. Saj zmore tisto, kar človek še peš težko. Po drugi strani pa je to izjemno udoben avtomobil.
To je nekaj tistega, kar Angleži izpostavljajo pri novem defenderju. Da je zmogljiv tudi za vsakdanjo rabo.
Pa še nekaj je novega, tudi elektrificirali so ga. Ponuja namreč številne različne možnosti izbire pogonov.
Več v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje