Pričakuje se, da bo Mellingov hellcat z mesta do 100 km/h pospešil v manj kot 2,5 sekunde, maksimalna hitrost pa naj bi debelo presegla 400 km/h. Foto: Melling
Pričakuje se, da bo Mellingov hellcat z mesta do 100 km/h pospešil v manj kot 2,5 sekunde, maksimalna hitrost pa naj bi debelo presegla 400 km/h. Foto: Melling

Al Melling in njegovo podjetje Hellcat končujejo zadnja testiranja, zadnje govorice pa pravijo, da bo britanski adut ogrozil celo bugattijev ponos veyron.

Projekt se po sedmih letih bliža vrhuncu. Prototip, predstavljen lani, je temeljito dodelan, tako vizulalno kot tudi tehnološko. Pod sprednjim pokrovom se ne nahaja 6-litrski desetvaljnik z 514 kW/700 KM, ampak V10 quad-turbo (s štirimi turbinskimi polnilniki), ki premore prek 864 kW/ 1.175 KM. Omeniti velja, da si motor niso sposodili od katerega velikega podjetja, ampak je delo Mellingovih rok.

Več moči in manjša masa
Med drugim je Melling ustvaril srce TVR-ovih dirkalnikov. Več moči in manjša masa v razmerju do veyrona so omogočile vozilu prevzem vodilne pozicije svetovnega naj avtomobila.

Sposobnosti spremlja upravičen dvom, isto velja tudi za ceno. Zakaj? Lani je v javnost prišla vest, da naj bi avtomobil stal okoli 150.000 evrov, kar je skromen znesek za superavtomobil, ročno izdelan Rochdaleu. Melling je lani dejal, da bodo mesečno porizvedli štiri avtomobile. S podjetjem Rouche pa naj bi proizvodnjo začeli tudi na ameriškem kontinentu.