Renaultovi konstruktorji so namreč v električno vozilce twizy, ki je na nekaterih trgih že tudi v redni ponudbi pri trgovcih, vgradili sistem KERS (kinetic energy recovery system), ki ga sicer vgrajujejo v dirkalnike formule ena. Z njim je dobil twizy možnost pospeškov, primerljivih s tistimi, ki jih dosega športna različica modela megane. Da ne bi bilo pomote o skritem značaju električnega malčka, pa so mu na karoserijo dodali nekaj predvsem lepotnih dodatkov, ki spominjajo na prave Renaultove dirkalnike.
Pod pozornost vzbujajočo karoserijo pa se skriva tehnološko bistvo vozila, serijski elektromotor z močjo 13 kW (17 KM) in KERS, ki zagotavlja trinajst sekund povečanja moči na 72 kilovatov (97 KM). Voznik ima v primerjavi z dokaj skromno ponudbo instrumentov v serijski različici električnega malčka na voljo kar nekaj dodatkov iz sveta Renaultovih športno oplemenitenih vozil, ki mu omogočajo tako spremembe nastavitev delovanja motorja in nekaterih drugih sklopov kot tudi spremljanje rezultatov delovanja vozila.
Prototip je namenjen le promociji Renaultove tehnologije in zanj nimajo serijskih načrtov, pri Renaultu pa poudarjajo, da bodo veseli vsakega izvabljenega nasmeška tistih, ki bodo nenavadno vozilce videli v živo ali pa le na fotografijah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje