Hummer na tem področju ni več osamljen. Rusi imajo tigra, Ukrajinci pa vepra. Slednjega so predstavili pred letom dni, a v tem času ni dosegel odmevnejšega rezultata. Niti v matični državi.
Na prvi pogled bi lahko človek mislil, da gre pri vepru v resnici za peugeota, vsaj kar se tiče žarometov. Kaj je v resnici, je težko reči. Metalni velikan, ki stoji na platformi Gaz-66, je delo strokovnjaka podjetja Kremenchuk ATP-15356, projekt pa je odobrilo tudi ukrajinsko ministrstvo za obrambo.
Obsojen na neuspeh?
Velikan je v popolnosti prilagojen vojaškim namenom. Vepr je konkretno zanimanje požel le pri poslovnežih iz Kirgizije, Rusije in Ukrajine. Vozilo s svojo velikostjo presega splošna poimovanja o velikih terencih. V štiri tone težek avtomobil se lahko "stlači" najmanj 15 ljudi, po nekaterih podatkih pa naj bi lahko popeljal celo skoraj dve nogometni ekipi oziroma 21 ljudi. Glede na slike nam vseeno ni znnao, kam bi jih lahko dali toliko.
Vozilo v dolžino meri 5,3 metra, v širino 2,5 metra, v višino pa 2,1 metra. Terenske zmogljivosti so zagotovljene z vojaško platformo in tudi s samim dejstvom, da je podvozje od tal oddaljeno 510 milimetrov, kar je dvakrat toliko, kot je običaj pri klasičnih terencih.
Vepr se znajde v blatu in močvirju
Kot pravi divji merjasec se najbolje znajde v blatu, močvirju ali katerem koli drugem avtomobilom neprivlačnem terenu. V naseljih je odlično sredstvo, s katerim se lahko prestraši krajevne avtomobilčke.
Edina stvar, ki ne izstopa, je pogonski motor. Izbira je bil motor 4.0 TD iz palete ponudbe italijanskega podjetja Iveco. Zanimivo je, da moč motorja znaša vsega 100 kW/136 KM. Maksimalna hitrost znaša okoli 110 km/h, povprečna poraba goriva pa 14 litrov na 100 prevoženih kilometrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje