Koleos se je prvič javnosti predstavil leta 2008, zdaj pa je na slovenske ceste zapeljal tudi s prenovljeno podobo in z novimi vsebinami.
Avtomobil, ki ga prodajajo na približno 40 trgih po svetu, ima po mnenju oblikovalcev zdaj bolj izrazit prednji del, zadek pa ostaja bolj ali manj enak kot pri starejši različici. Več pozornosti so pri Renaultu namenili notranjosti, saj so dvignili raven kakovosti materialov in same izdelave. Nekaj novosti pa je tudi pri oblazinjenju in podobi instrumentnega dela armature.
Motorja sta v ponudbi le dva, in sicer oba 2,0-litrska turbodizla dCi. Šibkejši zmore 110 kilovatov (150 KM), močnejši pa 127 kilovatov (175 KM). Močnejši je pri vseh kombinacijah opreme na voljo samo s štirikolesnim pogonom, šibkejši pa tudi le z dvokolesnim. Pri štirikolesnem pogonu lahko vozniki delo povsem prepustijo avtomatiki, če želijo "varčevati" pri porabi, lahko vklopijo le dvokolesni pogon, če dejansko zavijejo na brezpotje oziroma vozijo po podlagah s slabim oprijemom, pa lahko "zaklenejo" porazdelitev navora, kar pomeni prenos 50:50 na oba kolesna para.
Za najcenejšo različico koleosa, s šibkejšim motorjem in dvokolesnim pogonom, je treba na slovenskem trgu odšteti 25.800 evrov. Najdražja pa je različica z močnejšim dizlom, štirikolesnim pogonom, višjo ravnjo opreme in samodejnim menjalnikom, za katero je treba odšteti 32.200 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje