Povedano v jeziku velikega nemškega koncerna Volkswagen, pod okrilje katerega sodi Škoda, naj bi bila octavia golf, a je v resnici bolj passat. Z nekaj drobnimi triki so konstruktorji zagotovili razkošje prostornosti, s kakšnim minusom za ergonomijo pri kratkem sedalnem delu zadnje sedežne klopi, sicer pa prevladujočimi ergonomskimi plusi. Izdelava in materiali so izvrstni, še boljši vtis pa pusti izdatna ponudba vsemogoče opreme, prav tako s koncernskih polic.
Avtorji oddaje še ugotavljajo, da je bil 1,6-litrski dizel s 77 kilovati kot ulit za preizkusni avtomobil, le tista uradno navedena povprečna poraba pod štiri litre deluje za resnično življenje malce neresno. Da bi se v resničnem življenju octavia tretje generacije, na slovenskem trgu povsem približala velikemu uspehu prababice, pa bi morala ubrati tudi cenovno politiko iz sredine devetdesetih.
Več podrobnosti s preizkusa enega izmed najpomembnejših Škodinih modelov in novostih na slovenskem avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje