E-golf je prihajal iz proizvodne linije tovarne v Dresdnu in je predstavljal nekakšno vmesno obdobje v zgodovini znamke Volkswagen.
Njegova proizvodnja se je začela leta 2014. Takrat je bila že na prodaj prva generacija nissan leafa, na nekaterih trgih pa tudi Renaultovega električnega modela ZOE. Kmalu zatem se je moral Volkswagen spopasti z afero Dieselgate.
Za začetek 190 kilometrov dosega
Električni model je bil torej nuja. In ker ni bilo veliko časa za razvoj novega električnega avtomobila, so se v Wolfsburgu odločili, da v električno izvedenko predelajo vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem. Izbrali so golfa sedme generacije. Različica e-golf je dobila baterije s kapaciteto 24,2 kWh, kar je omogočalo električni doseg okoli 190 kilometrov.
S prenovo večja baterija
Leta 2017 je sledila prenova, ki je v prvi vrsti prinesla povečanje zmogljivosti akumulatorja na 35,8 kWh, e-golf pa je z enim polnjenjem lahko prepotoval 230 kilometrov. Skupaj so v tovarni proizvedli 145.561 vozil, od tega 50.401 po posodobitvi pred dobrimi tremi leti. Po zaslugi tržnega imena modela in hitre reakcije na konkurenco je e-golf postal eden najbolje prodajanih električnih avtomobilov v Evropi. Na proizvodnih linijah se je zdržal leto dni dlje kot njegovi bratje in sestre z motorji z notranjim zgorevanjem, saj je golf osme generacije na trgu že od konca leta 2019.
Konkurenca je predstavljala nove modele in se prilagajala zahtevam kupcev. Volkswagnu je z e-golfom uspelo pridobiti čas in med proizvodnjo električnega golfa je razvil platformo za električna vozila MEB, ki je osnova vseh trenutnih koncernov električnih avtomobilov. Vlogo električnega "ljudskega vozila" je tako prevzel električni ID.3.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje