CTR-3 je nastal na osnovi porschejevega modela 911, a s svojim izgledom bolj spominja na caymana.
Če avtomobil pogledamo bolj podrobno, se lahko opazi podobnost z nemškimi tekmovalnimi avtomobili iz tridesetih let.
Karoserija je izdelana iz jekla, aluminija in kompozita, utrjenega z ogljikovimi vlakni in kevlarjem. Lahki materiali nosijo glavno zaslugo za majhno maso vozila, ki znaša vsega 1475 kilogramov. Zanimiv je tudi motor - 3,8-litrski 6-cilindrski boxer, ki ob pomoči dveh KKK turbo polnilnikov razvije 514 kW/ 700 KM in 890 Nm.
Primerljiv s superšportniki
To je dovolj, da avtomobil z mesta do 100 km/h pospeši v 3,2 sekunde in doseže najvišjo hitrost 375 km/h. To je rezultat, ki se ga ne bi sramovali niti najboljši športni avtomobili. Del zaslug gre tudi 7-stopenjskemu sekvenčnemu menjalniku ter 19-palčnim platiščem spredaj in za palec večjim zadaj.
Za varno zaustavljanje skrbijo posebne zavore in keramični samoventilatorski diski, premera 380 mm. Za dober nadzor zaviranja je tu še Boschev ABS-sistem osme generacije, kot tudi pnevmatike dimenzij 255/35 ZR 19 spredaj in 335/30 ZR 20 zadaj.
Dvajset let od izvirnika
Prvi CTR je bil izdelan davnega leta 1987 in je bil hitrejši od bolj popularnih superavtomobilov: ferrarija F40, lamborghini countacha in tudi od porscheja 959. Ali bo ponovil uspeh izpred dvajsetih let, bo pokazal čas.
In kdo so današnji konkurenti?
To so ferrari enzo, lamborghini murcielago, pagani zonda, carrera GT in SLR mclaren. CTR-3 v ničemer ne zaostaja za njimi, tudi v ceni ne, saj bo zanj brez vključenega davka potrebno odšteti skoraj 380.000 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje