Izdelovalci avtodelov želijo za vsako ceno sodelovati z velikimi nemškimi proizvajalci. Foto: EPA
Izdelovalci avtodelov želijo za vsako ceno sodelovati z velikimi nemškimi proizvajalci. Foto: EPA

Tožilstvo vodi preiskavo o korupciji, v katero je vpletenih najmanj 20 ljudi. Med njimi je tudi Pierre Levi, šef Faurecije. Osumljen je, da je njegovo podjetje plačalo okoli 800.000 evrov podkupnine VW-ju, Audiju in BMW-ju v zameno za to, da je Faurecia dobavljala dele za njihova vozila.

Še vedno pa tožilstvo meni, da vrha ledene gore še niso odkrili. Do zdaj so že prijeli nekdanjega menedžerja VW-ja, ki je prejel 139.000 evrov podkupnine in menedžerja Audija, ki jih je dobil 160.000, poleg tega pa je svojemu dekletu izboril posel s Feurecio.

Veliki proizvajalci avtomobilov vse več delov naročajo pri drugih podjetjih, nekateri pa sami izdelujejo le še motorje in karoserijo. Boj med konkurenti in cenami je velik, zato je verjetno takih zgodb še več.