Bronco temelji na šasiji iz jekla visoke trdnosti s sedmimi prečnimi nosilci, ki zagotavlja trpežno jedro in velik hod vzmetenja za spektakularne terenske zmogljivosti. Foto: Ford
Bronco temelji na šasiji iz jekla visoke trdnosti s sedmimi prečnimi nosilci, ki zagotavlja trpežno jedro in velik hod vzmetenja za spektakularne terenske zmogljivosti. Foto: Ford

Štirivratni ford bronco je nadgrajen s pametnimi tehnologijami, v Evropi pa bo na izbranih trgih od konca leta 2023 na voljo le v strogo omejenem številu.

Najnovejša izvedenka oblikovno spominja na izvirni bronco iz leta 1966, kar pomeni, da gre za robustnega terenca z zmogljivostmi, povzetimi po poltovornjaku serije F za ameriški trg, dodali pa so mu tudi športen pečat ford mustanga.

Že v sklopu serijske opreme ponuja edinstvene funkcije, kot so snemljive plošče, vgrajene pritrdilne točke, posebej zasnovane za dodatno opremo, in materiali, ki omogočajo preprosto čiščenje.

Bronco je opremljen z izjemno zmogljivim vzmetenjem za stabilnost na terenu (HOSS), ki ga sestavljajo neodvisna prečna vodila s posebnimi vijačnimi vzmetmi (coil-over) z dolgim hodom spredaj. Foto: Ford
Bronco je opremljen z izjemno zmogljivim vzmetenjem za stabilnost na terenu (HOSS), ki ga sestavljajo neodvisna prečna vodila s posebnimi vijačnimi vzmetmi (coil-over) z dolgim hodom spredaj. Foto: Ford

Za vse vrste terenov

Srce broncove vsestranske zmogljivosti je terrain management system™, ki vozniku omogoča, da izbere način, ki ga potrebuje glede na razmere. Poleg načinov za cestno vožnjo so na voljo tudi posebni terenski načini G.O.A.T., kot so blato/kolovoz, pesek in dirkaško navdihnjen način baja, pri čemer vsak način optimizira dušilno loputo, prestavne točke menjalnika in odzivnost volana glede na okolje.

Na voljo je tudi z dvostopenjskim elektronskim reduktorjem, ki omogoča vklop med vožnjo, ali dvostopenjskim elektromehanskim reduktorjem s samodejnim načinom, ki omogoča, da sistem glede na razmere nemoteno preklaplja med dvo- in štirikolesnim pogonom. Zapora zadnjega diferenciala je del serijske opreme, na voljo pa sta še zapora sprednjega diferenciala in sistem za odklop sprednjega prečnega stabilizatorja, ki zagotavljata maksimalno gibljivost v najzahtevnejših razmerah.

Vse je podrejeno robustnosti in zasnovi, ki zdrži uporabo v zahtevnih okoljih. Foto: Ford
Vse je podrejeno robustnosti in zasnovi, ki zdrži uporabo v zahtevnih okoljih. Foto: Ford

Pomoč vozniku na zahtevnih terenih

Bronco ponuja tudi nabor izpopolnjenih terenskih tehnologij, ki pomagajo vozniku. Sistem trail control deluje podobno kot tempomat: voznik lahko izbere hitrost do 31 km/h in vozilo bo s samodejnim pospeševanjem in zaviranjem ohranjalo izbrano hitrost, medtem ko se bo voznik osredotočil na usmerjanje po zahtevnem terenu.

Trail turn assist (pomoč pri obračanju na terenu) uporablja vektoriranje navora na podlagi zavor in pri vožnji po terenu z omejenim prostorom zmanjša polmer obračanega kroga za do 40 odstotkov, trail one-pedal drive (terenska vožnja z eno stopalko) pa vozniku omogoča pospeševanje in zaviranje samo s stopalko za plin, kar olajša natančen nadzor hitrosti pri vožnji v zahtevnih razmerah. Tehnologije za pomoč vozniku vključujejo napredni nadzor oprijema z nadzorom stabilnosti pri nagibanju in nadzorom zanašanja prikolice, kar vozniku zagotavlja samozavest pri vleki.