Lamborghinijev SUV naj bi glede na računalniške skice ostal zvest tradicionalni obliki. Foto: Neuralblog
Lamborghinijev SUV naj bi glede na računalniške skice ostal zvest tradicionalni obliki. Foto: Neuralblog
Lamborghini LM 002
Lamborghini LM 002 je kljub malo primerkom pritegnil veliko pozornost. Foto: Lamborghini

Čeprav je bil prvi terenec bolonjskega proizvajalca superšportnih štirikolesnikov prodan v samo 328 primerkih, je LM 002 ostal v avtomobilski zgodovini zapisan kot eno najzanimivejših vozil.

V Lamborghiniju upajo, da bi lahko s kombinacijo terenskega vozila in sposobnostmi super-športnega vozila na svojo stran pritegnili več kupcev. Že mnogo prej je to uvidela konkurenca, saj je danes na avtomobilskem trgu kar nekaj priznanih imen: porsche cayenne, volkswagen touareg in mercedes ML ...

Odlična prodaja Lamborghinijevih športnikov je pripomogla k temu, da so se Italijani odločili spustiti v bolj tvegane projekte. Tako bo khkrati z razvojem nove generacije murcielaga krenil tudi razvoj terenskega vozila.

In če bo marcielago zaradi zmanjšanja stroškov delil večji del sestavbih delov z manjšim gallardom, bo novodobni LM 002 bolj podoben prihodnjemu Audijevemu modelu Q5.

Bencinski desetvaljnik ni postavljen pod vprašaj, še vedno pa se zbirajo prednosti in pomanjkljivosti vgradnje Audijevega dizelskega agregata V12. Model se za zdaj skriva pod oznako LMX, prve računalniške simulacije pa dajejo slutiti, da je Lamborginijev terenec vreden podobe podjetja, katerega ime predstavlja.