V prvih šestih mesecih leta je italijansko podjetje superšportnih avtomobilov vknjižilo 5090 prodanih enot avtomobilov, kar je 4,9 % več kot lani. Promet je dosegel 1,33 milijarde evrov, kar je 30,6 % več kot v prvih šestih mesecih leta 2021.
Stephan Winkelmann, izvršni direktor Automobili Lamborghinija, je zato zadovoljen s prodajnimi številkami: "Prišli smo do konca izjemnega prvega polčasa. To nam je uspelo kljub nenehni negotovosti, ki jo povzroča geopolitična situacija. Tudi obeti za naprej pozitivni, saj prejeta naročila že pokrivajo celotno proizvodnjo v letu 2023."
Paolo Poma, generalni direktor in glavni finančni direktor Automobili Lamborghini, dodaja: “Lamborghini se zaradi jasno dolgoročne strategije, okrepljene z veliko privlačnostjo znamke, uspešno spopada z vsemi izzivi. Rezultati prvega polletja izkazujejo pozitiven trend in utrjujejo naše prepričanje, da lahko leto 2022 zaključimo s precej boljšim rezultatom in rastjo v primerjavi z letom 2021.”
Lamborghini, ki je prisoten po vsem svetu, je največji obseg prodaje imel v Severni Ameriki, kjer so prodali 1521 vozil. Sledita regiji Azija-Pacifik in Evropa. Najpomembnejši trgi za znamko so celinska Kitajska, Hongkong in Macao (576 prodanih vozil), Nemčija (468), Združeno kraljestvo (440) ter Bližnji vzhod (282).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje