Audi A3 limuzina je model, ki bo precej bolj iskan zunaj domačih evropskih meja. Foto: M. Kr.
Audi A3 limuzina je model, ki bo precej bolj iskan zunaj domačih evropskih meja. Foto: M. Kr.

Slovenski avtomobilski trg v letu dni komaj nabere dovolj registracij novih vozil, da se približa dnevni prodaji na Kitajskem, izpostavljajo v APM-ju na Valu 202.

Tokratno oddajo Avtomobilsko-prometne minute so avtorji začeli z rekordi, žal ne slovenskimi, ampak kitajskimi, kjer so dosegli mesečni rekord z nič manj kot milijonom in 700 tisoč registracijami novih vozil, konec leta pa naj bi seštevek mesečnih rezultatov dosegel približno 20 milijonov registracij. Med njimi bo gotovo tudi kar nekaj novih Audijevih limuzin A3, ki v teh dneh uradno prihajajo tudi na slovenski trg, trgovci pa bodo morali trdo delati, da bodo zanje našli vsaj sto kupcev.

Seveda z novim prestižnežem iz Ingolstadta ni prav nič narobe, le majhnost trga močno vpliva na mesto Slovenije na zemljevidih izdelovalcev avtomobilov. Konec koncev pa nova najmanjša Audijeva limuzina A3 tako ali tako v prvi vrsti ni namenjena evropskim trgom, kjer je za tovrstno triprostorsko klasiko pač manj zanimanja. Zelo majhne, v primerjavi z drugimi celinami, pa so tudi ambicije japonske Mazde v povezavi s prodajo njihove nove "trojke" mazde3 na evropskih trgih.

Več podrobnosti o obeh novincih na slovenskem trgu in drugih novostih pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.