Ta zajema tako terensko ponudbo kot tudi snovanje svojevrstne znamke, poimenovane 207.
Sodeč po dosedanjih prodajnih rezultatih, je 207-ka dostojno nasledila predhodnika (model 206) in nadaljuje s hrabrim korakom po zvezdniškem tepihu. Lani je bila omenjena izvedba edina, ki je dosegla številko 334.000 prodanih primerkov. Na leto 2007 in v leta, ki sledijo, francoski avtomobilski velikan gleda s še več optimizma.
Ženevsko premiero bosta doživeli dve 207-ki. Prva je izvedba CC, o kateri že vemo pravzaprav vse. Nič manj mikaven ni drugi model. Gre za športnika RC (GTi), izvedbo, katere polno ime se glasi Peugeot 207 RC THP 175, ki prihaja na mesto legend modela 205 in 206 GTi.
Poleg estetske vrednosti avtomobila je najbolj privlačna novost implementacija še ene zanimive izvedbe 1,6-litrskega THP- motorja, razvitega v sodelovanju z BMW-jem. 128 kW174 KM, in kar je najbolj zanimivo, 240 Nm pri 1.600 obratih v minuti so glavne odlike tega motorja s tenologijo twin-scroll, ki omogoča motorju izjemno vsestranskost.
Koncept 207 SW outdoor
Tu pa zgodbe o 207-ki še ni konec. Peugeot bo namreč svoj razstavni prostor na avtosalonu v Ženevi obogatil s študijo karavanske izvedbe. 207 SW outdoor concept prinaša rekordno praktičnost v segmentu. Pohvali se lahko z dvodelnim prtljažnim prostorom in panoramsko stekleno streho. Serijsko izvedbo lahko pričakujemo zelo kmalu, morda že letos. 4156 mm dolgo študijo poganja stari znanec, 1.6 HDi v izvedbi z 80 kW/ 109 KM in navorom 240 Nm.
Z enako ali morda celo večjo pozornostjo bo občinstvo spremljalo prve trenutke življenja Peugeotovega terenca. Model SUV nosi oznako 4007. Govorimo o kloniranju modela citroen C-crosser oziroma, bolje rečeno, kopijo izvornega mitsubishi outlanderja.
Tudi stari znanci
Francoski stil, japonska mehanika in zavidljiva pogonska moč bi morali pustiti neizbrisno sled v evropski zgodovini segmenta, ki zadnja leta beleži stalno rast in priljubljenost. Izložbeni primerek bo vsekakor pozornost ljubiteljev štirikolesnikov privabil z 20-palčnimi platišči in bronasto barvo. Gre za posebno izvedbo "holland & holand", ki pod motornim pokrovom skriva serijsko različico 2.2 HDI-motorja, ki razpolaga z 115 kW/156 KS in 380 Nm.
Poleg omenjenih svetovnih premier bo Peugeot še enkrat prikazal svoje najzanimivejše študije iz leta 2006, 207 epure in 908 RC.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje