Nedavno so nam na tiskovni konferenci Lexusa povedali, da je RX prvi luksuzni SUV. Pa sem se v hipu zdrznil. Kaj pa je bil potem nekdanji jeep wagoneer iz leta 1963, tisti s furnirjem na boku, tudi tisto je bil bolj mestni terenec za mame v filmsko idiličnih kalifornijskih predmestjih.
Se pa zelo zelo strinjam, da je šele lexus RX prinesel čisto neko drugo dimenzijo vožnje. Ker drugi pionirski SUV-ji so še vedno vozili kot terenci, veliki, okorni in požrešni. Glavna značilnost vožnje je, da je lexus RX miren in izredno tih. In celo na terenu ne boste prestrašili ptičev, tudi kakšnega zajca bo uspelo presenetiti, ker avto ne bo rohnel, ampak tiho, električno plezal. Z vsemi štirimi kolesi, ne samo z zadnjima.
Zelo varčen hibrid
Tiha vožnja je mogoča, ker je bil tesni RX-hibrid. Zelo varčen hibrid, kljub svoji velikosti in veliki masi porabi manj goriva kot marsikateri klasičen mali avto. 6,5 litra za sto kilometrov vožnje, in to vožnje, ki je vključevala celo avtocesto in dinamično odpeljan vzpon na bližnji hrib. Pravzaprav se podatek med vožnjo sploh ni kaj bistveno spreminjal, tudi ko sem pritiskal na stopalko za plin. Dvignil se je samo takrat, ko sem vključil polnjenje baterij iz bencina, kar je v tem avtu smiselno samo, če greste v kakšno cono za izključno električne avte, pa še takrat priporočamo, da raje vključite režim za varčevanje elektrike za pozneje.
To ni samo samo polnilni hibrid, ki vozi veliko časa na elektriko, lahko vozi tudi ves čas na elektriko. Zaloge je za dobrih 50 kilometrov, in ko mu zmanjka elektrike, je pač naprej klasičen samopolnilni hibrid. Je pa velik, to se čuti, to pa je tudi verjetno razlog, da je poraba bencina relativno nizka, poraba elektrike pa relativno visoka: 22 kWh je toliko kot pri velikih in težaških električnih avtih.
Novi RX je tudi nekoliko bolj dinamičen. Celoten test si lahko ogledate v videoposnetku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje