Na avtomobilskem salonu v Tokiu, ki bo za medije odprl vrata 20. novembra, bodo premierno predstavili dve motorni različici klasičnega dvovratnega kupeja. V RC 350 so vgradili 3,5-litrski šestvaljnik V6, v RC 300h pa kombinacijo klasičnega 2,5-litrskega motorja in elektromotorja.
Pri obeh štirisedežnikih ne bo manjkalo moči, natančnejše podatke o zmogljivostih bodo razkrili na salonu, športna narava novinca pa je poudarjena tako pri zunanji podobi kot tudi samem ustroju 4.695 milimetrov dolgega, 1.840 milimetrov širokega in 1.395 milimetrov visokega vozila z medosno razdaljo 2.730 milimetrov.
Na ravni prototipa pa vsaj za zdaj ostaja LF-NX, ki so ga prvič sicer predstavili na salonu v Frankfurtu septembra, v Tokiu pa bo na ogled nova različica z 2,0-litrskim bencinskim motorjem. Prototip, ki se kljub športnim potezam zunanjosti spogleduje s SUV-ji, je dolg 2.640 milimetrov, širok 1.870 in visok 1.620 milimetrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje