Japonska znamka, ki sodi pod okrilje Toyote, ima na nekaterih avtomobilskih trgih že uveljavljen sloves izdelovalca prestižnejših avtomobilov, ki niso namenjeni le petičnim kupcem z željo po avtomobilskem udobju, ampak tudi pristašem napredne hibridne tehnologije in tistim, ki ne morejo brez motorne nezmernosti.
Zadnjim je na kožo pisan novi RC F, visokozmogljiva različica kupeja RC, v katero so vgradili 5,0-litrski osemvaljnik V8 z močjo preko 335 kilovatov (450 KM) in navorom 520 Nm. Za športnika posebej razvit motor se odlikuje po prilagodljivosti, saj naj bi po zagotovilih konstruktorjev zmogel tako varčno običajno vožnjo kot tudi športno dinamiko. Kompromis zagotavlja kombinacija tehničnih rešitev in krmiljenja delovanja, ki se prilagaja trenutnih potrebam oziroma zahtevam voznika.
Visokozmogljivemu motorju so prilagojeni tudi ostali sklopi vozila, s spredaj nameščenim motorjem in pogonom na zadnji par koles, vključno z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Za izdelavo izdatno uporabljajo nove materiale, ki vplivajo tako na težko kot konstrukcijsko trdnost, hibridna konstrukcija, pa zahteva tudi različne načine spajanja materialov oziroma sestavnih delov v celoti.
Značaju vozila in znamke je prilagojena tudi oprema potniške kabine, kjer ob značilno športnih elementih ne manjka prestižnosti po okusu zahtevnih in predvsem finančno manj občutljivih kupcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje