Pri nemški prestižni znamki poudarjajo, da so želeli ohraniti klasično podobo in idejo targastrehe, kar med drugim pomeni širok lok namesto b-stebričkov, odstranljivi strešni segment in zadnje steklo brez c-stebrička, obenem pa vse skupaj posodobiti in za uporabnika poenostaviti.
Odstranjevanje strešnega dela nad glavama voznika in sopotnika namreč ni več ročno, ampak zadostuje le pritisk na gumb, nato pa delo opravijo elektromotorji, ki platneni strešni del zložijo za sedeža.
Po besedah Porschejevih konstruktorjev je novi 911 targa tehnološko izvirna posodobitev klasičnega modela iz leta 1965, tehnologija pa je v tesnem sorodstvu s kabrioleti iz družine 911 carrera 4, saj sta avtomobila do okenske linije tako rekoč enaka.
Nova generacija modela targa bo tako kot prejšnja generacija na voljo v dveh različicah z izključno štirikolesnim pogonom. Šibkejšo bo poganjal 3,4-litrski bokser motor z močjo 257 kilovatov (350 KM), ki v kombinaciji s samodejnim menjalnikom PDK zmore pospešiti od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,8 sekunde, pa vse tja do 282 kilometrov na uro.
Zmogljivejšo pa bo poganjal 3,8-litrski motor z največjo močjo 294 kilovatov (400 KM) in v kombinaciji s samodejnim menjalnikom PDK prestižneža pospešil od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,4 sekunde, vse do 296 kilometrov na uro.
Porsche 911 targa na trge prihaja v mesecu maju, v Sloveniji bo treba za šibkejšo različico odšteti 136.487 evrov in za zmogljivejšo 162.194 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje