Limuzinska različica i40 je namreč na trg pripeljala za karavanom in po mnenju uredništva oddaje APM deluje limuzina, ki so jo imeli na preizkusu, na pogled skladnejše kot karavan. Vse v njej pa je podrejeno potovalnemu udobju, pa naj gre za ergonomijo voznikovega delovnega mesta ali pogonski agregat. Za pogon preizkusnega avtomobila je skrbel 1,7-litrski dizel, ki zmore okroglih 100 kilovatov, za svoje delo pa je v povprečju porabil 6,0 litrov.
Vtise s preizkusa limuzinske različice i40 sklenejo z ugotovitvijo, da je dokončno konec obdobja, ko je bilo mogoče pisati o tem, da Hyundai vedno znova preseneti, kupci namreč visokokakovostne izdelke že pričakujejo bolj ali manj samoumevno.
Več podrobnosti s preizkusa omenjenega i40, pa tudi Peugeotovega 3008 in Volvovega S60 pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje