Lincoln predstavlja prestižnejši del ponudbe v velikem avtomobilskem gigantu Fordu. Foto: Lincoln
Lincoln predstavlja prestižnejši del ponudbe v velikem avtomobilskem gigantu Fordu. Foto: Lincoln

Glede na to, kako neusmiljeno so pri Fordu počistili s svojo nekdanjo zbirko avtomobilskih znamk in jih odprodali ali pa poslali v zgodovino, se ne gre čuditi visoki motivaciji odgovornih za Lincoln, da se uveljavijo v novi avtomobilski dobi. Preporod znamke naj bi med drugim najavljal prav prototip MKZ concept, ki so ga predstavili na avtomobilskem salonu v Detroitu.

Prototip sodobno oblikovane limuzine se odmika od bolj ali manj dolgočasnega ameriškega tradicionalizma in se spogleduje tudi z mlajšimi generacijami kupcev. Kljub odmiku od klasike pa so poskrbeli za jasno prepoznavnost znamke in masko oblikovali po modelu lincoln zephyr iz leta 1938.

V avtomobilu, ki ne skriva želje po poudarjeni prestižnosti, pa je poleg prostornosti in vidnega prestiža mogoče najti tudi številne najsodobnejše tehnološke igračke in sisteme za pomoč vozniku, ki izvirajo iz skupnega nabora Fordove ponudbe. S pomočjo omenjenega si želijo pri znamki odrezati čim večji delež prestižne tržne pogače, ki v Združenih državah Amerike predstavlja od 11 do 13 odstotkov celotnega trga.

Glede na to, da je MKZ concept za zdaj le prototip, pri Lincolnu sicer molčijo o tehničnih podrobnostih, v povezavi s pogonskimi agregati pa omenjajo le, da bodo na voljo motorji z novo tehnologijo ecoboost, ki jih matični Ford že ponuja pri nekaterih svojih modelih.