Janez Martinčič in Marko Radmilovič sta namreč Citroënovega malčka le z električnim pogonom postavila pred izziv, kako premagati skoraj skrajno mejo uradnega dosega, ki ga določajo zmogljivost baterije, način vožnje in količina porabnikov električne energije. C-zeru je res uspelo priti iz slovenske prestolnice globoko na slovensko podeželje, vendar ni šlo brez vmesnih postankov in dodatnega polnjenja z električno energijo, zmerne vožnje v zavetrju tovornjaka in racionalne uporabe vgrajenih električnih porabnikov.
Več o vtisih s preizkusa Citroënovega električnega vozilca ter številnih drugih novostih na slovenskem trgu in v avtomobilskem svetu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje