To ime pri Lotusu ni novo, saj so ga nekoč že uporabili za poimenovanje svojega avtomobila, in sicer med letoma 1965 in 1975. V aktualni model elise vgrajujejo Toyotine in Roverjeve motorje, za prihajajočo europo pa so se pri Lotusu povezali z General Motorsom.
Govori se o dvolitrskem štirivaljniku, ki bo na voljo v dveh različicah, z 200 in 240 KM (slednji je namenjen tudi astri OPC). Pri močnejši europi naj bi po napovedih pospešek do 100 km/h trajal vsega pet sekund.
Kot je znano, je Lotus v lasti malezijskega Protona, zato je veliko vprašanj tudi o kraju nastajanja novih lotusov. Po nekaterih navedbah jih bodo izdelovali prav v Maleziji, kjer bodo nosili tudi Protonov logotip. Europa bo temeljila na povečani elisejevi platformi, prve lotusove dosežke pa lahko pričakujemo naslednje poletje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje