Velikoprostorec, kakor ga označujejo v Stuttgartu je že pripeljal na slovenske ceste, v Avtomobilnosti pa smo z njim že naredili prve kilometre.
Mercedes je svoj luksuzni električni kombi krstil za EQV. In EQ seveda predstavlja njihovo električno znamko, V pa nezgrešljivo povezavo z razredom V.
Na zunaj minimalne spremembe
Pravzaprav boste električno različico od dizelske na zunaj ločili le po značilni maski in loputi za polnjenje, ki je na robu prednjega odbijača. Mesto je izbrano zato, da je s kablom lažje dostopati do električne polnilnice na koncu parkirnega mesta.
Neto kapaciteta baterije znaša zajetnih 90 kWh, ampak EQV je pričakovano težek. Za lažjo predstavo ‒ že sama baterija tehta 700 kilogramov, skupna teža praznega vozila je okoli 2.600 kilogramov, v primeru vseh, največ osmih zasedenih sedežev pa boste okoli najbrž prevažali več kot tri tone.
Tudi za daljše razdalje
Električni doseg tako po standardu WLTP znaša 357 kilometrov, kar pomeni, da je po merilih modernih električnih vozil nekako povprečen. Na superhitrih polnilnicah EQV omogoča polnjenje z do 110 kilovati moči, kar pomeni, da bi baterijo do 80 odstotkov napolnili v 45 minutah.
Elektromotor je nameščen spredaj in svojo moč prenaša na prednji par koles. Največja moč znaša 150 kilovatov, končna hitrost pa je omejena na 140 kilometrov na uro. Opcijsko jo lahko za potrebe nemških avtocest dvignemo na 160.
Več o električnem EQV, pa tudi o bolj komercialno naravnanem modelu eVito tourer, ki lahko ponuja skupno kar devet sedežev, pa izveste v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje