Prvi model, ki bo prejel nove sedeže, bo premierno predstavljen pozneje letos in bo iz Kitajske. Magna ime avtomobilskega podjetja za zdaj skriva. Hkrati je odprt tudi za dobave za evropske, japonske ali ameriške znamke. Foto: Magna
Prvi model, ki bo prejel nove sedeže, bo premierno predstavljen pozneje letos in bo iz Kitajske. Magna ime avtomobilskega podjetja za zdaj skriva. Hkrati je odprt tudi za dobave za evropske, japonske ali ameriške znamke. Foto: Magna

Ne želimo, da se potnik prilagaja sedežem, ampak sedeži potnikom in njihovim potrebam, trdijo v Magni. Nova generacija sedežev bo predstavljena v avtomobilu kitajske proizvodnje. A inovacija naj bi bila zanimiva tudi za druge proizvajalce vozil.

Sedeži so namreč namenjeni predvsem električnim avtomobilom, ki ponujajo več prostora za potnike. Sistem je kompakten in zato ne zavzame veliko prostora. Poleg tega so tla električnih avtomobilov ravna. Novi Magnini sedeži bodo zato lahko drseli po dolgih tirnicah z dolžino do 18,3 centimetra in se bodo lahko tudi zavrteli za 180 stopinj ali 45 stopinj za lažje vstopanje in izstopanje iz vozila.

Vodja razvoja Kai Džao je dejal, da sedeži pomagajo preoblikovati prostor v vozilu. "Začeli smo razmišljati o različnih scenarijih. Včasih morate parkirati električno vozilo, da ga napolnite, potem pa morate počakati 20 ali 30 minut, da se baterija napolni. Takrat si želite počitka. Drugi primer je, ko se odpravite v trgovino s pohištvom in kupite veliko stvari, ki jih morate prepeljati domov. Te sedeže smo razvili tako, da jih je mogoče prilagoditi potrebam potnika. Ne želimo, da se potnik prilagaja sedežem," je pojasnil Džao.