Iz Magne Steyr so sporočili, da bodo za nemški BMW izdelovali priključno hibridni model 530e. Magna Internetional je tretji največji avtomobilski dobavitelj na svetu in edini, ki izdeluje avtomobile za različne avtomobilske znamke. S proizvodnih linij tovarne v Gradcu na leto zapelje 200 tisoč avtomobilov.
O dejavnostih v Sloveniji so redkobesedni
Zaradi povečanega povpraševanja Magna širi proizvodne zmogljivosti v Gradcu ter načrtuje gradnjo lakirnice v Sloveniji. Gigant naj bi za gradnjo novih zmogljivosti, ki naj bi prinesla šest tisoč delovnih mest, v Sloveniji vložil 1,24 milijarde evrov. To naj bi vključevalo tudi obrat, v katerem bi nastajalo od 100 do 200 tisoč avtomobilov na leto. Teh trditev pa v Magni trenutno ne želijo komentirati.
Proizvajalci veliko vlagajo v razvoj električnih in hibridnih tehnologij, zato da bi zadostili zahtevam vlad po zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida. To je priložnost tudi za Magno, saj je proizvodnja s pomočjo zunanjih partnerjev pri manjših serijah za proizvajalce ugodnejša, ker so za to potrebni manjši kapitalski vložki in obenem omogoča razbremenitev osnovnih proizvodnih linij.
Swamy Kotagiri, vodja tehnološkega oddelka pri Magni, je povedal, da je proizvodnja električnih avtomobilov kratkoročno dobra priložnost, zlasti glede na to, da bo do leta 2025 od 40 do 50 odstotkov modelov vključevalo nekakšen element elektrifikacije.
Poleg električnih modelov Magna v Gradcu izdeluje klasične avtomobile z motorji na notranje zgorevanje, med drugim BMW-jeve modele, mini countryman ter Mercedesov luksuzni terenec razreda G. Zaradi povečanega obsega naročil pa so sporočili, da bodo letos presegli prvotno načrtovane cilje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje