Ob skromni kilaži (850 kg) C2 nudi izjemne športne užitke, ki na veliko presegajo okvire razreda. Foto: Suzuki
Ob skromni kilaži (850 kg) C2 nudi izjemne športne užitke, ki na veliko presegajo okvire razreda. Foto: Suzuki

Japonsko podjetje se s svojim konceptom vrača v leto 1998, ko je bil avtomobil predstavljen na avtomobilskem salonu v Torinu.

Čeprav miniaturnih dimenzij (365x165x122cm) se je C2 odlično vklopil v trend malih kabrioletov, ki jih danes kupcem ponujajo mnogi proizvajalci. V Suzukiju pravijo, da se v odnosu na konkurenco C2 razlikuje po tem, da ni izpeljava iz velikoserijskega modela, pač pa je rasni športni avtomobil z pogonom na zadnji kolesi in izrazitimi voznimi sposobnostmi.

C2 po želji konstruktorjev uporablja 1,6-litrski osemvaljnik, ki ga odlikuje moderna tehnologija. Zahvaljujoč dvema turbopolnilnikom "avtomobilček" razvije moč 184 kW/250 KM pri 7.000 obratih v minuti. Največji navor (284 Nm) je pri 4.000 obratih v minuti, kar še dodatno podkrepi izjemne športne zmožnosti malega Suzukijevega roadsterja.