Japonsko podjetje bo v Ženevi premierno predstavilo novo generacijo svojega najmanjšega modela.
Prav tako, kot je imela mazda 6 čast predstaviti popolnoma novo oblikovalsko filozofijo podjetja, morda celo najbolj radikalno v dolgi zgodovini podjetja iz Hirošime, mazda 2 najavlja novi oblikovalski obrat, ki temelji na študijah, predstavljenih v zadnjih mesecih.
Po srečo tudi v ZDA
Navdih za zaobljene linije je dobila v naravi, kar ne moremo reči za tip kombijevskega vozila, kot je bil demio, kasneje pa tudi mazda 2. Zaradi tega novi model spremlja evropske trende.
V primerjavi z dosedanjem modelom, ki je bil v ponudbi izključno za azijsko in evropsko tržišče, bo novi štirikolesnik srečo poskusil najti tudi v ZDA.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje