Mazda CX-7 je kar nekaj časa kupce vabila le z bencinskim motorjem, zdaj pa je na voljo tudi dizelski agregat. Foto: M. Kr.
Mazda CX-7 je kar nekaj časa kupce vabila le z bencinskim motorjem, zdaj pa je na voljo tudi dizelski agregat. Foto: M. Kr.

Kar nekaj let je bil namreč Mazdin elegantni SUV na trgu le z bencinskim motorjem, ki je resnici na ljubo od nakupa odvrnil marsikaterega evropskega kupca. Kljub številnim pozitivnim lastnostim, od izdatne opreme do voznih zmogljivosti, je bila poraba goriva tista, ki je zmanjševala konkurenčnost. Zdaj so ponudbi dodali 2,2-litrski dizel in poraba je bolj po okusu varčnih voznikov.

Vendar pa Janez Martinčič in Marko Radmilovič ugotavljata, da le ni vse zlato, kar je nafta. Avto tehta 1,7 tone in kljub 127 kilovatom se teža med vožnjo čuti. Morda pa bi za privlačnejšo kombinacijo morali ponuditi namesto ročnega še samodejni menjalnik. Je pa, kot ugotavljata avtorja, cena v območju tridesetih tisočakov razumna, kar je privlačneje kot pri tekmecih.

Več podrobnosti o preizkusu Mazdinega CX-7 z dizelskim motorjem in številnih novostih, ki so se pripeljale na slovenski trg, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.