Kljub klasični karoserijski zasnovi pa tudi limuzinska različica mazde3 dokazuje vodilo oblikovalcev, da želijo izstopati iz povprečja, saj so prostorsko ločen prtljažnik s prostornino 419 litrov lepo skrili v dinamično oblikovan zadek 4,58 metra dolgega avtomobila.
Oblikovno je tako limuzina bližje petvratnim izvedbam, kupci pa dobijo prostornejši prtljažnik, fizično ločen od potniškega prostora, kar je lahko tudi prednost, še posebej če uporabniki nimajo potrebe oziroma navade izkoriščati prilagodljivosti kombilimuzinskih zadkov.
Pri obsegu ponudbe opreme in pogonskih agregatov sta limuzina in pred dobrim mesecem predstavljena kombilimuzina bolj ali manj izenačeni, ima pa prva manj serijsko določenih kombinacij motorjev in ravni opreme.
Prvi klin cenovne lestvice je tako postavljen malce višje, za štirivratno mazdo3 z bencinskim motorjem z močjo 74 kilovatov (100 KM) je tako treba odšteti 16.290 evrov, kar pa je enako kot za primerljivo petvratno kombilimuzino, pri kateri je mogoče dobiti tudi cenejšo različico z nižjo ravnjo opreme za 13.990 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje