Mazda6 bi lahko povsem upravičeno najavljala boljše čase za japonsko znamko in predvsem večje zanimanje kupcev za limuzino ali karavana.
Eden izmed pomembnejših dejavnikov, ki ga bodo še posebej izpostavljali pri vabljenju kupcev, je zunanja podoba avtomobila, ki tudi v serijski izvedbi močno sledi prototipu takeri. Z novo oblikovalsko filozofijo so želeli limuzini zagotoviti zunanjo podobo športnosti in dinamike, v notranjosti 4,86 metra dolgega avtomobila pa je kljub temu na voljo veliko prostora za družinsko ali poslovno uporabo. Limuzina poleg tega ponuja klasični prtljažnik s prostornino 489 litrov, karavan pa 522 litrov.
V celotnem vozilu je mogoče najti obilo sodobne tehnologije, ki jo pri Mazdi označujejo s skupnim imenom skyactiv. Del tega so tudi sodobni pogonski agregati, trije bencinski in dva dizelska. Bencinski trojček sestavljata dva 2,0-litrska motorja z močjo 107 kilovatov (145 KM) in 121 kilovatov (165 KM) ter 2,5-litrski z močjo 141 kilovatov (256 KM). Bencinski par pa sta dva 2,2-litrska motorja s 110 kilovati (150 KM) in 129 kilovati (175 KM).
Na slovenskem trgu bo treba za najcenejšo limuzinsko in karavansko različico, ki ju poganja motor 2,0i (145 KM), in z ravnjo opreme emotion odšteti enak znesek 21.290 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje