Ob svečanem začetku proizvodnje in izdelavi prvega serijskega vozila, mazde6 wagon z bencinskim 2,0-litrskim motorjem, je predsednik uprave Mazde Takasi Yamanouchi med drugim poudaril pomen nove mazde6 za nadaljnjo usodo znamke. Mazda6, ki združuje novo oblikovalsko filozofijo kodo z napredno tehnologijo skyactiv, bo namreč nadaljevala desetletje tradicije modela, ki predstavlja vrh v limuzinski oziroma karavanski ponudbi, pri japonskem izdelovalcu pa močno računajo na globalni uspeh modela.
Serijska različica tretje generacije oblikovno temelji na prototipu takeri, ki je nedavno prejel tudi eno izmed prestižnih nagrad nemškega združenja oblikovalcev, svetovni javnosti pa jo bodo premierno predstavili 29. avgusta na avtomobilskem salonu v Moskvi.
V prodajne salone na Japonskem in v Evropi naj bi zapeljala še pred koncem leta, v Združenih državah Amerike pa nameravajo začeti s prodajo v začetku leta 2013. V tovarni Hofu naj bi letno izdelali 120.000 vozil, o morebitnih dodatnih lokacijah izdelave v primeru večjega povpraševanja pa še ne govorijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje