Prototip takeri se bo v toku predstavljal z volanom na desni strani, brez dvoma že spomladi v Ženevi sledi tudi različica z levim. Foto: Mazda
Prototip takeri se bo v toku predstavljal z volanom na desni strani, brez dvoma že spomladi v Ženevi sledi tudi različica z levim. Foto: Mazda

Kot poudarjajo pri japonskem izdelovalcu, tudi takeri uteleša nov Mazdin oblikovalski jezik kodo ali v prevodu duša gibanja, ki se je v serijsko izvedbo že prelevil pri modelu mazda5. Nova limuzina pa združuje tudi številne elemente sklopa inovativnih tehnologij skyactiv, ki so jih predstavili na začetku leta in bodo zaznamovali modele znamke v prihodnosti.

Med novimi tehnologijami močno izpostavljajo tiste, ki prispevajo k manj obremenjujočemu vplivu na okolje, vključno z nižjo porabo goriva in manjšo količino škodljivih izpustov. Eden izmed novih sistemov v takeriju je na primer regenerativni zavorni sistem, ki pretvarja kinetično energijo med zaviranjem v elektriko. Sistem shrani elektriko v kondenzatorju, nato pa jo po potrebi izkoristijo električni porabniki.

Glede na domači teren pa bodo pri Mazdi poskrbeli še za temeljito predstavitev drugih modelov v ponudbi, vključno z novim CX-5, med katerimi pa bo tudi precej takšnih, ki jih na evropskih trgih kupci ne poznajo.