Kot glavni razlog ponudbe modela megane GT francoski proizvajalec navaja vse večje povpraševanje po športnih avtomobilih t.i. razreda golf v razponu moči od 103 kW (140 KM) do 117 kW (160 KM).
Ta tržni segment je v Zahodni Evropi svoj delež z 2 odstotkov leta 2002 povečal na zavidljivih 20 odstotkov tržnega deleža v letu 2006 (podatek se nanaša na dizelske modele).
Megane GT ne skriva športne narave, njegovi motorji so dovolj živahni, da lahko upravičijo agresivno športno zunanjost in enako dinamično opremljeno notranjost vozila. Štirikolesnik je kupcem dostopen v izvedbah coupeja in berlina megane GT. Obe različici bosta na prodaj z 2-litrskim agregatom v turbobencinski in turbodizelski izvedbi.
V znamenju svetovnega prvaka
Bolj vpadljiv, a namenjen tudi drugi ciljni skupini kupcev, je megane F1 team R-26. Govorimo o posebno opremljeni izvedbi francoskega C kompakta, ki ga bodo prvim lastnikom začeli dostavljati že to leto. Naročila zanj pri Renaultu že sprejemajo.
Dostopen je le v izvedbi coupeja in je na voljo v osmih različnih barvah karoserije. Cena športnega jeklenega konjička znaša 29.600 evrov. Opremljen je s pogonskim motorjem moči 169 kW (230 KM) in paketom opreme, v katerega so Francozi vstavili prav vse, kar je v megana mogoče naročiti. Od 18-palčnih aluminijastih platišč do ploščic z oznako svetovnega prvaka v formuli 1 v sezoni 2005/2006, športnih sedežev Recaro ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje