Pri Mercedes-Benzu predvidevajo, da bo nova generacija razreda E morala na trgu zdržati vsaj do leta 2030 in tudi še dlje, če bo povpraševanje na svetovnih trgih po vozilih z motorji z notranjim zgorevanjem ustrezno.
Ker je mercedes E največja klasika proizvajalca iz Stuttgarta – v zadnjih sedmih desetletjih so prodali več kot 16 milijonov primerkov – še vedno pričakujejo, da bo novost ena glavnih izbir direktorjev od ZDA do Kitajske. "Novi razred E združuje digitalizacijo in inteligenco," pravi vodja razvoja Markus Schäfer.
Pomočniki vozniku in informacijsko-zabavni sistem sta večinoma nadzorovana prek osrednjega računalnika namesto posameznih krmilnih enot. S tem so povečali računalniško moč in hitrost. Na ta način so mogoče tudi posodobitve po zraku, vozilo pa osvežujejo čez celotno življenjsko dobo.
Videokonference iz avtomobila
Namesto hiperzaslona ima razred E superzaslon s tremi elementi, ki se prav tako raztezajo čez celotno širino vozila. Novost je, da ostane sovoznikov zaslon vklopljen, tudi ko voznik med vožnjo pogleda v desno.
Nove aplikacije so zasnovane tako, da je uporaba pametnih telefonov odveč. Tako sta na primer poleg TikToka že integrirana Webex ali Zoom za videokonference. Za prenos skrbi majhna kamera na armaturni plošči, ki po potrebi posname tudi "selfije". Tudi igre, kot je Angrybirds, so že integrirane, prepoznavanje glasu MBUX pa je bilo še izboljšano.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje