Načrte za tovarno MG Motor v Evropi je znatno spodbudila odločitev EU-ja, da uvede višje carine za vozila iz Kitajske. Če bi bili proizvedeni v Evropi, to ne bi veljalo. Glede na trenutno stanje bi za blagovne znamke SAIC veljala povišana tarifa za 37,6 odstotka, kar je najvišja od načrtovanih ravni. Foto: MMC RTV SLO/MG
Načrte za tovarno MG Motor v Evropi je znatno spodbudila odločitev EU-ja, da uvede višje carine za vozila iz Kitajske. Če bi bili proizvedeni v Evropi, to ne bi veljalo. Glede na trenutno stanje bi za blagovne znamke SAIC veljala povišana tarifa za 37,6 odstotka, kar je najvišja od načrtovanih ravni. Foto: MMC RTV SLO/MG

Dokončna odločitev še ni bila sprejeta, saj MG Motor išče morebitne lokacije za tovarno tudi v drugih evropskih državah. Po poročanju španskih medijev se MG Motor o postavitvi tovarne pogovarja s španskim ministrstvom za industrijo. Odločitev naj bi padla do konca septembra.

Tiskovni predstavnik MG Motor je dejal, da je matična družba SAIC obiskala in preučila številne možnosti v Evropi. "Preverjene so bile številne lokacije, tako degradirane (obstoječe industrijske lokacije) kot greenfield rešitve (novogradnje)."

V preteklih tednih so različni mediji iz več držav poročali o razpravah o lokacijah na Madžarskem, Češkem in Nizozemskem.

SAIC bi se morda na koncu odločil za degradirano rešitev, ker bi v tem primeru lahko proizvodnja stekla prej kot pri gradnji popolnoma nove tovarne s številnimi postopki odobritev. Pri MG Motor naj bi po prejšnjih podatkih začeli avtomobile v Evropi proizvajati do leta 2027.