Strupen izgled opel corse OPC dopolnjuje strupen motor. Foto: Opel
Strupen izgled opel corse OPC dopolnjuje strupen motor. Foto: Opel
Opel corsa OPC
Zadek poleg strešnega spojlerja krasi v trikotnik oblikovana sredinska izpušna cev. Foto: Opel
Opel corsa OPC
Športni duh se je preselil tudi v potovalni prostor. Foto: Opel

Gre za najmočnejšo in najhitrejšo corso v zgodovini, ki je hkrati ena najatraktivnejših športnih malčkov, ki jih je Evropa videla v zadnjih desetih letih in morda še več.

Družina OPC je vse številčnejša. Po športni izvedbi vectre, zafire, astre in merive je corsa peti model, ki s ponosom nosi modro barvo, ki predstavlja Oplovo poimenovanje športne filozofije.

Močen motor za malčka
Corsa pod motornim pokrovom skriva 1,6-litrski bencinski motor, ki iztisne 141 kW/192 KM maksimalne moči in 230 Nm okretnega momenta. Moč se na sprednjo os prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika, pnevmatike so 17-palične dimenzije 215/45, ki bodo glede na "športni duh" redno puščale podpis na podlagi. Kupcem bo ob doplačilu na voljo še večja "obutev".

Corsa OPC z mesta do 100 km/h pospeši v 7,2 sekunde, za zanimivost omenimo še, da pospešek od 80 do 120 km/h v peti prestavi znaša 6,7 sekunde. Maksimalna hitrost, ki jo ta mali poskočni štirikolesnik doseže, znaša 225 km/h. Povprečna poraba goriva je pri tem povsem spodobna, v teoriji znaša 7,9 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Testiranja na dirkališču
Na nivoju je tudi sama mehanika vozila. Tako je bilo podvozje podvrženo obsežnim testiranjem na dirkaški stezi v Nürburgringu. Modifikacije so bile narejene na vseh vitalnih delih, od amortizerjev, stabilizatorjev do naprednega sistema ESP.

Slednjega je mogoče po želji tudi izklopiti, ko se voznik lahko zanese na svoje sposobnosti in ojačane zavore z diski premera 308 milimetrov spredaj in 264 milimetrov zadaj. Omenimo še, da je avtomobil "spuščen" za 10 milimetrov.

Duh avtomobila so začinili masivni odbijači, prepoznavna maska hladilnika in še posebej spojler, nameščen na strehi. Športni zvok je zagotovljen s pomočjo izpuha, oblikovanega v trikotnik, bok vozila pa krasijo posebno oblikovana zunanja ogledala.

Tudi notranjost bo všeč dirkačem
Športni duh je prisoten tudi v notranjosti. Okrasitev je svojstvena v vseh OPC-izvedbah, pri čemer tudi corsa ni izjema. Poleg športne prestavne ročice in volana v modri in srebrni barvi so najbolj zanimiv del opreme športni sedeži recaro z vgrajenimi stranskimi zračnimi blazinami.