V tokratni oddaji sta Marko Radmilovič in Janez Martinčič pod drobnogled vzela velik Toyotin terenec s 4,5-litrskim 32-ventilskim dizelskim osemvaljnikom, ki zmore (ob obilici navora) 210 kW moči.
Ob sodelovanju 6-stopenjskega samodejnega menjalnika (ki daje tudi možnost sekvenčnega pretikanja), se skoraj pet metrov dolgo in dva metra široko (ter malo manj visoko) vozilo kljub 2.600 kg teže premika nekako tako, kot je videti: strašljivo, odločno, neutrudno - in - ne bom rekel ravno lahkotno, z lahkoto pa prav gotovo ... Ko se s tako črno pošastjo približaš nekomu manjšemu od zadaj, ta plašno počepne in se stisne k robu vozišča - če pa bi oni vseeno rad pokazal, da so majhni hitri, pritisneš in osemvaljnik zahrumi ter pokaže, da so včasih večji še hitrejši. Potem pa land cruiser (če se mu zahoče), zavije s poti, na brezpotja, čez kakšen potok in se malo poigra tudi tam, kjer drugih ni oziroma jih je zelo malo.
Notranjost ponuja eleganco, prostornost in udobnost
Ob vsej impozantnosti in mogočnosti podobe je notranjost terenca elegantna, prostorna in udobna, opremljenost vrhunska. Vse skupaj, kar ponuja Toyotin land cruiser 4,5 D-4D, skladnost in popolnost ponudbe, kot se reče, povzroči, da vedno znova radi sedemo za volan (no, vozniki ali voznice manjše rasti se morajo tja kar povzpeti), - skratka, vožnja je v veliko veselje povsod - razen seveda v vrvežu ozkih mestnih ulic – tam pa imajo prednost tisti majhni ...
Najbrž se strinjate, da ob tako "velikih" ni vljudno govoriti o ceni, zato tudi jaz nisem omenjal, da tovrstni prestiž stane blizu 80 tisoč evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje