Na tisoče novinarjev je že imelo možnost videti številne nove premiere štirikolesnikov, ki bodo zaznamovali preostanek letošnjega in tudi začetek novega leta. Naslednja dva tedna bo jeklena pločevina v Parizu paša za oči številnim ljubiteljem avtomobilov.
Najstarejša razstava avtomobilov na svetu, ki vstopa v svoje 110. leto, ima kaj pokazati. Že zdavnaj so minili časi, ko je imel pariški sejem le regionalni karakter. Pariz bo v naslednjih dneh prav gotovo središče sveta, pa čeprav se ne bo nič govorilo o modi.
Sladke skbi za obiskovalce
Zato ne čudi, da so v francosko prestolnico prispeli vsi željni dokazovanja, kar ljubiteljem vozil, ki bodo obiskali avtomobilski salon, povzroča le sladke skrbi.
Avtosalon je ogromen, tako da bodo obiskovalci v enem dnevu le stežka pregledali vse kar zborovanje nudi. Dovolj je podatek, da je najavljeno skupaj kar 40 premier, pričakuje pa se, da bo končna številka vsaj še za pol višja.
V vsakem primeru nima smisla naštevati vse, kar bo prvič ugledalo luč sveta, prav tako pa je nemogoče biti objektiven pri izboru najbolj pomembnih razstavljenih avtomobilov. Kakor koli že, tisto, kar se lahko poudari, je raznolik pristop oziroma organizacija in predstavitev posameznih znamk.
Naj vam namignemo
Tako so domači proizvajalci na svojem področju dobili krila in obiskovalce na svojo stran pritegnejo s številnimi študijami. Citroen nadaljuje pot v razredu C in predstavlja C-metisse, medtem ko Peugeot na svojem razstavnem prostoru predstavlja kar tri koncepte, prav tako kot tudi Renault.
Renault najavlja tudi prenovljenega twinga, pa tudi skorajšnji vstop v segment SUV, medtem ko peugeotov snežno beli model 207 epure jasno kaže, da je rojstvo brezstrešnega modela 207 CC že pred vrati.
Novi strupeni športniki
Ostanek evropske falange nudi vsega po malem. Ford predstavlja četrto generacijo mondea v konceptnem izdanju, Volkswagen pa pripravlja teren za strupenega športnika iroca. Posebno zanimivo je društvo superavtomobilov, katerim se bosta kmalu priključila audijev R8 kot tudi porsche 911 v izvedbi targa.
No, tudi tukaj dajemo prednost nekaterim drugim igračam. Ne smemo namreč izpustiti alfe romeo 8C competizione, po mnenju marsikoga najlepši športni avtomobil v zadnjih desetih letih in več. Če bi ga radi videli v svoji garaži boste morali plačati več kot 100.000 evrov.
Vzhodnjaki poskrbeli za presenečenja
Največja presenečnja prihajajo iz Daljnega vzhoda. Polna štiri desetletja je bilo potrebno čakati, da toyota pošlje corollo v zgodovino. Zdaj je čas za auris, ki bo od februarja naslednjega leta krasil evropske prometnice, sporočajo Japonci. Pri Hyundaiu so osvežili model coupe, Kia je pripeljala ceed.
Američani očitno svoje adute skrivajo za največjo svetovno razstavo NAIAS, ki bo v začetku prihodnjega leta v Detroitu. V Parizu se pojavljajo le z znamko dodge, ki želi na svojo stran pritegniti evropske simpatije.
Vse to le za 12 evrov
Naštevali bi lahko v nedogled, a bomo zgodbo vseeno končali z modeli, ki bodo zaznamovali Pariz.
Volvo z modelom C30 zaznamuje vrnitev v kompaktni segment in že zdaj velja za veliki evropski hit. Z druge strani Dacia predstavlja novo karoserijsko izvedbo logana, ki naj bi kupce pritegnila na vzhodnih trgih Evrope.
Za konec še nekaj številk izpred dveh let. Leta 2004 je Pariz obiskalo prek 1,4 milijona obiskovalcev. Novitete je predstavilo prek 500 podjetij iz 30 držav sveta. Vse to je pospremilo kar 11.000 novinarjev iz 94 držav.
Avtomobilski salon bo odprt od 30. septembra do 15. oktobra. od 10. do 22. ure. Cena vstopnice ni pretirana, saj stane vsega 12 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje